מבוא
הרכישה
כללי
יובהר כי חברת 'שני טורס' אינה ספק בשום צורה שהיא, מוצר אשר נרכש דרך האתר אינו מסופק על ידי החברה באופן ישירות אלא כתיווך בלבד.
'שני טורס' משמשת כמתווך בלבד בין הלקוח לבין הספק, השירות טיבו ותיאורו מועברים מהספק ללקוח והספק הינו האחראי הבלעדי.
התמונות באתר הן לצורך המחשה בלבד.
על הרוכש לשים לב לכל הפרטים בדגש על הפרטים ב-"תיאור החבילה" ולוודא שראה והבין את מה שהוא מזמין, במידה ומשהו לא מובן יש לפנות לחברה לבירור לפני ביצוע ההזמנה, במידה והרוכש אינו פנה אין החברה אחראית לכך.
כלל המוצרים והשירותים המופיעים באתר הן באחריות הספקים בלבד ואין לחברת 'שני טורס' אחריות בשום צורה שהיא על תקלה/ אי קבל שירות או כל דבר אחר, אם מדובר בטעות של הספק או בכח עליון – מלחמה, מגפה עולמית, רעידת אדמה ועוד.
תשלום
אתר 'שני טורס' הינו אתר מאובטח ואין כך שהפרטים נשמרים לשימוש עבור ההזמנה בלבד.
החיוב יבוצע בשקל ישראלי והסכום יקבע בהמרת עלות החבילה לפי שער העברות והמחאות גבוהה של יום רכישת השירות.
עלות השירותים
ענף התיירות הוא ענף דינמי, לכן עלות השירותים יכולה להשתנות באופן מיידי מעת לעת.
השירות הנרכש יאושר אך ורק לאחר קבלת מייל אישור מהחברה, החברה תעשה כל שביכולתה על מנת למנוע שינוי מחיר, אך יכולים להיות מצבים בהם המחיר באתר יהיה לא רלוונטי בעקבות שינוי כלשהו אצל אחד מהספקים.
שינויים
שינוי אשר יבצע ביוזמת הרוכש יכול לגרור עלות אשר תוצג לרוכש לפני אישורה.
שינוי אשר יבוצע על ידי החברה –
במידה ובית המלון / הטיסה תהיה במצב של 'אובר בוקינג' ולא תינתן אופציה לקיימה, החברה תספק ללקוח חלופה באותה רמה או טובה יותר ממה שכלול בשירות שנרכש.
השירותים המוצעים באתר מיועדים כחבילות זוגיות, במידה ולא צוין אחרת מראש, כל רכישה לכמות שונה תתאפשר באישור החברה ותתכן ותהיה כרוכה בעלויות נוספות.
במידה של שינוי/ ביטול אירוע ספורט בעקבות כח עליון, הרוכש יקבל זיכוי מלא לפי המחיר המקורי הנקוב על הכרטיס אשר נרכש.
ביטולים
במקרה של רצון לבטל את העסקה, על הרוכש לפנות בכתב לכתובת המייל – STAV@SHANITOURS.CO.IL ולפרט את סיבת הביטול, תאריך הביטול הקובע יהיה תאריך קבלת המייל.
ביטול לרוב החבילות ניתן על ידי החוק להגנת הצרכן הישראלי – עד 14 ימים מרגע ביצוע העסקה וכל עוד לא חלפו שבעה ימי עסקים לפני מועד היציאה. עלות הביטול לפי החוק היא 100 ש"ח לאדם או 5% מעלות העסקה – הזול ביותר.
חוק הגנת הצרכן אינו תקף לגבי נותני שירות אשר אינן בעלי נציגות בישראל או שירות אשר ניתן במלואו מחוץ לישראל.
לשירותים אלו דמי הביטול יהיו מלאים מרגע ההזמנה.
החזר כספי לאחר ביטול יבוצע עד 60 ימי עסקים מרגע הביטול ורק לאחר קבלת הכסף מהספק.
החברה תהיה רשאית לבצע ביטול להזמנה גם לאחר אישורה במקרה של אי התאמה חמורה בין עלות המוצר בפועל לבין המחיר ששולם על ידי הרוכש או במידה וקרתה תקלה טכנית אשר גרמה לאישור ההזמנה.
אחריות המזמין
על המזמין חלה אחריות מלאה לגבי הנושאים הבאים
דרכון – על הנוסע להגיע לשדה התעופה עם הדרכון ולוודא שתוקפו לפחות 6 חודשים מרגע ההמראה, בנוסף לוודא שלמותו ושהדרכון תואם את השם אשר הכניס הרוכש באתר.
ביטוח רפואי – על הנוסע חובה לבצע ביטוח רפואי לפני יציאה לחופשה.
עיכוב יציאה מהארץ – על הנוסע לוודא לפני הרכישה שאין צו עיכוב מסוים על שמו אשר ימנע יציאה מהמדינה.
טיסות וחברות תעופה
זמני טיסות – זמני הטיסות נקבעים אך ורק על ידי ספקי התעופה וניתנים לשינוי בכל עת, לפעמים ללא הודעה מוקדמת.
על הנוסע לוודא את זמני הטיסות המעודכנים בכל עת משלב הרכישה ועד ההמראה.
על הנוסע להגיע לדלפק חברת התעופה בשדה התעופה בארץ ובחו"ל לפחות 3 שעות לפני מועד ההמראה.
החברה לא תישא באחריות על אי הגעה של נוסע או עלייה לטיסה.
כבודה ומטען – לכל חברת תעופה קיימים תנאי כבודה ומטען שונים, על הנוסע לוודא מידות ומשקל מלא לפני ההמראה.
החברה לא תהיה אחראית במידה והנוסע ידרש לעלויות נוספות מול חברות התעופה בעקבות מחסור בבירור מוקדם.
חברות וספקי התעופה יהיו האחראים הבלעדיים לשלום הכבודה והמטען של הנוסע.
בתי מלון
החברה הינה מתווכת בין בתי המלון לנוסע ואין לה שום השפעה ואחריות על חווית השהות במלון של הנוסע.
'אובר בוקינג'
'אובר בוקינג' הוא מצב אשר קיים בעולם התיירות שמבטא רישום יתר במערכת הספק.
במקרה של רישום יתר האחראי הבלעדי הינו הספק ועל הספק לספק אלטרנטיבה ראויה לנוסע.
אירועים ואטרקציות
משחקי כדורגל – כרטיסי המשחק הינן באחריות הספק בלבד
כרטיסי המשחק יסופקו עד יום המשחק בשעה 12:00
כרטיסי המשחק יכולים להיות מסופקים בתצורות שונות (אלקטרוני, פיזי, מנוי שנתי ועוד)
כרטיסי המשחק בכל חבילה יסופקו בישיבה בצורת זוג בלבד למעט מקרים בהם צוין אחרת
כל בקשה לישיבה שונה הינה בגדר בקשה בלבד אם לא קיבלה אישור בכתב מהחברה.
כרטיסי המשחק מחולקים לקטגוריות ישיבה באצטדיון, על הנוסע לוודא בעת קבלת הכרטיס שהוא תואם את המיקום אשר רכש מהחברה.
לנוסע לא תהיה אפשרות לטעון כנגד החברה במידה ולא יצר קשר עד 4 שעות מרגע קבלת הכרטיסים.
על הנוסע לשמור על הכרטיס אשר קיבל, החברה לא תהיה אחראית במקרה של גניבה/איבוד הכרטיס מכל סיבה שהיא.
על הנוסע להכנס לאצטדיון לפחות 45 דקות לשריקה, החברה לא תהיה אחראית לכל בעיה שהיא במידה והנוסע בחר להכנס לאחר הזמן המוגדר.
במידה והנוסע נתקל בבעיה עם הכרטיס בעת הכניסה לאירוע על הנוסע לפנות מיידית לחברה ולעדכן על הבעיה, על הנוסע בנוסף יש להביא אישור ממשרד הכרטיסים אשר נמצא בכל מגרש על אי תקינות הכרטיס.
במידה והנוסע לא יפנה לחברה / יפנה למשרד הכרטיסים לקבלת אישור לחברה לא תהיה שום אחריות על המקרה.
שירות לקוחות
אבטחת מידע ופרטיות
קניין רוחני
דין וסמכות שיפוט
האתר – web4all הבית הישראלי לפרסום באינטרנט בע"מ